tirsdag 24. mars 2009

Nora traller med morgenfrisyre

13 kommentarer:

bullegarien sa...

Ja, det viktigaste ar ju inte frisyren, det vet ju alla musikanter.... Men det ar ju viktigt att vara kladd i svart och vitt nar man har konsert....
Sa gullig hon ar!!!!!
Hoppas jag kan traffa er nar jag kommer hem i juni...

Fru Gustafsson sa...

Hon har ju faktisk en riktig musikerfrisyr. :) Tror hon blev inspirerad av sin piano-spelande farbror och även av hans frisyr när han var hos oss i helgen ;)

Vi vill gärna träffa er när ni kommer hem!!

Anonym sa...

makan! det er jenta si det... et nærvær i musikken, tilstedeværelse i pianospillet - nerve i hver tone. takk. min dag er forgylt...

Anonym sa...

...hilsen en pianospillende morbror... hils Josefs bror så masse fra oss her i Norge. Gleder oss til æ treffe ham.

Fru Gustafsson sa...

Hoppsann jeg skrev feil. Morbror ska det vaere. Nora har jo ingen farbror.

Anonym sa...

For å si det som det er - det er som å høre mora i reprise det ja.
Håndlaget, stemmen og det hele.

Hilsen bestefaren til vidunderbarnet

Anonym sa...

"Så söt hon är" säger Isak, och Nora fängslar både Elsa, Isak och mig framför datorn!

Du sjunger ju såå fint Nora!

Kram till er alla fyra,
från oss här i Indien.

Anonym sa...

åå så nydelig!!!!/vic.h

Makena sa...

Sötsnuta! :)

Och ja, jag började vekligen fundera över vilken muciserande farbror du kunde tänkas mena???? ;)

Indianerna sa...

Jag kom på att jag glömt nämna att Robin tyckte dina bilder på barnen här nedan var jättefina! Och det tycker jag med, fast jag kanske inte har riktigt samma öga för det som Robin.

Ha de!

Lisa

Josef sa...

dax för en ny blogg snart?

Fru Gustafsson sa...

jaada jadaa...ikke mas!

Indianerna sa...

Stort GRATTIS till dig Nora som fyller två år idag!
Vi önskar dig allt gott och många fina presenter!

Elsa, Isak
Lisa och Robin