lørdag 20. februar 2010

Det är inte klokt vad snö.


En bild på minste man, han växer och ler, han har gapskrattat en gång. Det var på Österbacken när Alfred snorkade på honom. Idag är han 4 månader.


Jag och Alfred var ute och gick på eftermiddagen. Vi var vid sjön, meterhöga drivor. Blåste regält och möra ben. Alfred var väldigt duktig och ihärdig på att gå i snön.


AnnC fick skotta idag. Hon hade varit inne hela dagen och tyckte det var fantastiskt skönt och härligt att komma ut. Under tiden diskade jag och plockade i ordning på barnas rum.



Efter AnnC:s skottning blev det lek och fotosession. Så här mycket snö har inte jag sett sedan jag och Fredrik var i Österrike för l ä n g e sedan. Aldrig på Kållandsö.

4 kommentarer:

ellen sa...

det är så sjukt mkt :)

Sjöléns sa...

Så mycke snö! här finns det ingen tillstymmelse till kyla och snö...

Vi har det bra men jag längtar till Kållandsö och er/familjen nu!!!

Snart hemma..

Saknar er!

Indianerna sa...

Wow vad mycket snö!!!
Till och med skottningen ser härlig och inbjudande ut.
Håller lilla stugan värmen bra?

Kram till hela familjen från Lisa

My Corner sa...

Snart treffes vi