torsdag 11. mars 2010

Klart för inflyttning


Nu har vi renoverat klart för tillfället och är redo för inflyttning. Jag försökte ta lite snabba kort med dom blev katastrof dåliga så det fick bli ett kort på barna.

AnnC och Kerstin är nere och städar, allt är inte klart för att flytta in. Vi måste hämta mer grejor som t ex sängar, men jag hämta det första lasset hos Bengt idag.

Familjen är på väg ur en sjukdomsperiod. Totalt nederlag. Först Alfred, Nora förkylda. Sedan blir Sixten det och får öroninflammation. Dagen efter får Alfred nackspärr på natten. Sedan blir AnnC hängig och blir förkyld. Avslutningsvis fick Nora igen men alla är bra nu. Det är bara jag kvar som har legat hela eftermiddagen.
Jag glömde säga att pappa fick en släng av sleven också.

Nu blir det kaffe med pappa och barna.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så enormt ihärdiga ni varit! Ni måste jobbat på som bara den!! Jag tycker det är en utmaning bara att få till en vanlig städning, så jag bugar djupt av respekt - bra kämpat!:)
Verkar vara sjukperiod för många nu. Här har förkylningar avlöst varandra, Arvid haft två öroninflammationer och jag ryggskott. Men imorgon ska jag få massage och sen ska jag bara skotta rent bänken i solhörnan vid garaget så vårkaffet kan intas på rätt sätt!:) Hoppas ni oxå kan få njuta av ert goda jobb och få ta många solpauser i vår!

Kram Lotta

Indianerna sa...

O det lät inte roligt, och mitt i allt med huset också.
Faktum är att folk är förkylda här med. R blir nog hemma idag t o m.

Lisa

Sjöléns sa...

Vilka fina barn ni har!!! Sixten ser så gosigt rund ut, är han det?

Vi ser verkligen fram mot att se lite bilder från huset när ni får tid!

Kramar Stina med familj