mandag 26. oktober 2009

Mer bilder och filmer



6 kommentarer:

Anonym sa...

Vad likt Alfred i bilstolen, var min första tanke, men sen var det ju Nora för hela slanten!! Så välstickat, du är verkligen duktig A-C! Sixten kommer känna sig välklädd!:)
Förresten, du måste tyckt det var lite kul att handla på Sixtens Shellmack när du var hos oss förra lördagen...:) Du såg lite lurig ut när jag tänker på det:)

Kram Lotta

BETSY sa...

Så underbar han är!
Är det du som har stickat AnnCristin?! Va fint!! Har du gjort filten också? Den är fantastiskt fin :)

Anonym sa...

Ja, jag har stickat kläderna och virkat filten. Indianerna ville att jag skulle visa upp...
Under två veckor på antenatal-avd. på NÄL fick jag mycket gjort (stickat)

Lotta,vet inte om jag såg lurig ut inne på Sixtens Shellmack, men du kommer i håg att jag sa att Sixten var ett fint namn, va? :)

AC

Makena sa...

Åh han är ljuvlig! Och vad imponerad jag blir av kläderna och filten!! Virkade en liten filt åt Liva när hon föddes, men den var inte alls så fin och är helt trasig nu ;-)

Kul att höra din röst med! :)

Njut nu av denna lyx att ha en sån liten nyfödd undebaring hemma hos sig!!

Kram Maria

Indianerna sa...

Åhh så fina grejer du stickat Ann-Christin!
Lille Sixten är ju helt underbart söt, och Nora ser så stor ut. Det tyckte både Elsa och Isak också.
Tänk så fantastiskt med internet, att vi kan få se och höra er allihop fast vi är på andra sidan jorden!

Kramar till er alla!

Lisa

Sjöléns sa...

Vilka fina grejer du gjort!!! Har önska några gånger att jag tagit med mer att handarbeta med här på kvällarna...
Sixten är väldigt fin, och den gula färgen på huden gör de små så fina. Önskar jag fick hålla om honom lite, men snart är det sommar igen och då får vi se honom.
Tack för alla bilder, glöm inte fortsätta för min/vår skull!!
Berätta gärna hur det går för Ac med smärta, ammning och allt annat som kan intressera en syster som är bm : )
Kramar Stina